Data produkcji: Maj 2005r.
Kolor: Interlagos Blue
Skrzynia: manualna
Wyposażenie:
-Reflektory ksenonowe
-Tapicerka skórzana Spirit – Nappa
-Navi 16:9
-pakiet Competition
Modyfikacje:
-hamulce Alcon CSL Cup




-przewód od sprzęgła w stalowym oplocie


-zawieszenie gwintowane GC Street/School






-stabilizatory UUC (przód: 30,7mm tył: 24,7mm)



-UUC rear control arms


-łączniki przedniego stabilizatora GC



-rozpórka tylna górna Active Autowerke



-UUC short shifter + dssr

-kierownica wielofunkcyjna


-pasy szelkowe Schroth Quick Fit


-wejście na mp3
-tempomat
Felgi:
Na co dzień w lato:
przód - 8x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 245/35/19
tył - 9,5x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 265/30/19
Na co dzień w zimę:
-BBS RX 8x19 z oponami 245/35/19
Na tor:
przód - 8x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 245/35/19 albo 8,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
tył - 9,5x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 265/30/19 albo 9,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
Planowane:
-tylne wahacze na uniballach (wymagają przeróbki)
-ringi CCFL (zamówione, problem z paczką)
-powerflexy (poprzednio był to najwyraźniej błąd w montażu, czekają na montaż)
-wyjście na antenę zewnętrzną + muzyka z iPhone
-sterowanie głosem
-TV
-mocniejsza rozpórka z przodu
-fotele kubełkowe Recaro Pole Position
-zestaw kompresora ESS VT1-445
-upgreade na VT2-550
-S-pipe bez katów
-wydech środkowy rouge engenering + EVC
-wydech końcowy supersprint wersja street
___________________________________________________________________
Witam.
Nareszcie znalazłem się w zacnym gronie użytkowników BMW M. Wczoraj odebrałem w końcu moje M3 Competition. Autko kupiłem w salonie BMW w Niemczech.
Rok: 2005
Przebieg 11600km.
Kolor: Interlagos Blue
Wnętrze: Czarna skóra, aluminium (Ma jakieś opcje indywidual, ale nie wczytywałem się w nie specjalnie, na pewno podsufitka jest jakaś inna).
Wyposażenie: Full beż Tv i szyper dachu (ale ma jakieś szyby clima-comfort które nie wypuszczają ciepła)
Więcej chyba nie muszę pisać bo bryka jest wszystkimi dobrze znana.

Foty wstawię jutro.